بهترین راهنمای شرکت طراحی سایت - طراحی وب سایت چیست

Wiki Article

هر کدام که برای شما بهتر و منطقی‌تر است را انتخاب کنید. برای انجام اینکارها به قسمت تنظیمات رفته و در بخش عمومی منطقه زمانی دلخواه خود را وارد کنید.

درباره ما: این صفحه جایی است که می‌توانید در آن داستان کسب‌ و کار خود را تعریف کنید و بگویید چرا کاربرانتان باید به شما توجه کنند.

قالب‌های آماده، امکانات شخصی‌سازی ندارند. بنابراین دست شما برای ایجاد تغییر در سایت بسته است.

فوتر سایت بهترین محل برای قرار دادن اطلاعات فنی و حقوقی سایت است. با قرار دادن این اطلاعات در فوتر می‌توانید به مخاطب اطمینان دهید که اطلاعات قرار داده شده صحت دارند و آن‌ها را از حقوق خود در قبال کپی رایت مطلع نمایید.

توجه: توصیه ما این است در ابتدای کار که هنوز محتوایی در سایت خود قرار نداده‌اید و سایت در حال راه‌اندازی است، این گزینه را فعال کنید (تیک را بزنید) و دکمه ذخیره تغییرات را بزنید.

رسانه: با کلیک روی این دکمه می‌توانید تصاویر، صداها و ویدیوهای خود را به متن برگه اضافه کنید.

ارسال دیدگاه به معنی این است که شما ابتدا قوانین ارسال دیدگاه را مطالعه کرده‌اید و با آن موافق هستید.

کاسپید با طراحی سایت فروشگاهی به صورت کاملا اختصاصی این امکان را به شما می دهد تا طیف وسیعی از مخاطبان را با هر دانشی در دنیای وب که به فروشگاه اینترنتی شما وارد می شوند را به خریدار تبدیل نمایید.

این مدل فروشگاه آنلاین یکی از پرکاربردترین نوع سایت فروشگاهی در میان شرکت ها و کارخانجات است. در این مدل طرفین معاملات شرکت های و بنگاه های توزیعی هستند.

این مسئله موجب سنگینی و کند شدن سرعت سایت و کاهش ترافیک ورودی خواهد شد. این موضوع خود از نظر سئو اثر بسیار منفی بر کسب‌وکار شما می‌گذارد.

این جلسه هم به صورت تلفنی و حضوری امکان‌پذیر است. بعد از جلسه مشاوره پروپوزال برای مشتری ارسال شده و در صورت تایید پروپوزال عقد قرارداد انجام میشود.

در این بخش به طراحی گرافیک و المان های سایت شما می پردازیم تا یک سایت بی نظیر با المان های اختصاصی به سایت منبع شما تحویل دهیم.

خانه مقالات وردپرس آموزش ساخت سایت با وردپرس در کمتر از اینجا یک ساعت

مهم‌ترین نکته‌ای که باید در خدمات طراحی سایت اختصاصی به آن توجه کنید، این است که حتما از یک تیم حرفه‌ای کمک بگیرید تا سایت شما را به بهترین شیوه کدنویسی کنند. همچنین کدنویسی باید تمیز و بر اساس اصول سئو باشد.
ارایه پنل مدیریت کاملا داینامیک و پارامتریک و آموزش به اپراتورهای فروشگاه جهت مدیریت کلیه بخش های سایت اعم از محصولات، قیمتها، موجودی ها، تخفیفات، سفارشات و...

درباره ما: این صفحه جایی است که می‌توانید در آن داستان کسب‌ و کار خود را تعریف کنید و بگویید چرا کاربرانتان باید به شما توجه کنند.

برای مثال، یک کتاب آموزشی رایگان در سایت قرار دهید و برای دانلود آن ایمیل یا شماره تماسی از کاربر درخواست کنید.

از طرف دیگر، قالب آماده برای بسیاری از کسب‌وکارها مناسب نیست. به عنوان مثال برای طراحی سایت فروشگاهی، نیاز به امکاناتی مانند امکان فیلتر محصولات براساس ارزان‌ترین و گران‌ترین قیمت دارند، که همچنین قابلیتی در قالب رایگان وجود ندارد.

یکی از مزیت های خوب داشتن فروشگاه آنلاین فروش بدون واسطه است که امکان این را به شما میدهد که محصولات خود را بدون نیاز به واسطه ها به دست مشتری برسانید.

بزرگترین و معروفترین این نوع فروشگاه و پلتفرم های اینترنتی در ایران را میتوان سایت دیوار نامید.

وب سایت شما باید منحصر به فرد باشد، به همین دلیل ما برای درک اهداف کسب‌وکارتان زمان می‌گذاریم.

اما از طرفی دیگر، امکان شخصی‌سازی این نوع سایت‌ها کمتر است.

در ادامه برای این که بیشتر با این مفهوم آشنا شوید، بد نیست نگاهی به منلع یکی از مدل‌های طراحی تعاملی داشته باشیم.

نقشه سایت

با طراحی سایت شما میتوانید از سراسر دنیا مشتری داشته باشید!

کدام یک برای طراحی فروشگاه اینترنتی مناسب تر است: وردپرس یا سایت اختصاصی؟ با توجه به این که فروشگاه های اینترنتی حجم بالایی دارند و بعد از مدتی ورودی سایت شما بسیار بالا میرود و به دلیل امکانات زیاد سایت، توصیه ما به شما این است که از سایت های وردپرسی استفاده نکنید و قالب فروشگاهی خود را به صورت اختصاصی بنویسید تا در آینده و پیشرفت کسب و کارتان دچار مشکل نشوید.

مخاطبان در سایت‌های تعاملی به دلیل ارتباط تقریبا دو طرفه‌ای که ایجاد شده و فضای ساده‌ای به وجود آمده، حس نزدیکی بیشتری با برند و کسب و کار پیدا می‌کنند.

مطابق شکل زیر، بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد پنلی به نام پیشخوان این سایت وردپرس خواهید شد.

Report this wiki page